Clases de Piano, Guitarra, Canto, Batería... en Carballo

Clases de guitarra, piano... en Carballo

Como profesionais da ensinanza musical en Carballo, en A Escola Da Rúa estamos á vosa disposición para que desfrutedes da maxia da música cos instrumentos que temos nas nosas instalacións. Esta é unha empresa profesional e temos moitos anos de experiencia. Queremos que o pasedes moi ben aprendendo coa música. Impartimos clases de guitarra, baixo, piano, canto, batería, música e movemento, ukelele e teoría musical.

Expertos en clases de música

Nas instalacións de A Escola Da Rúa podes atopar diferentes instrumentos como piano, guitarra, baixo eléctrico, ukelele, batería ou linguaxe musical. Comeza de cero ou perfecciona o teu estilo. O noso persoal especializado acompañarate en todo momento e resolverá todas as dúbidas que teñas, dende as notas ata as composicións musicais.

Neste sentido, podes preguntarnos polas diferentes clases ou aulas de música das que dispoñemos, ou tocar un só instrumento. En todo caso, ofrecémosche uns servizos de primeiro nivel para que o pases ben acompañado de música ou con clases de baile e baile, que tamén impartimos.

Outros aspectos que destacamos son os grupos de música ou as aulas combinadas para conseguir un maior reforzo da aprendizaxe por parte dos máis pequenos. Deste xeito, facemos que a música forme parte das súas vidas ao longo da duración da clase e comprenden a importancia que ten na sociedade.

Música e movemento para os máis pequenos

A nosa empresa ten en conta todos os aspectos da música, desde a linguaxe musical ata a composición completa. Por iso temos a total seguridade de que os nosos servizos serán do voso agrado. Así mesmo, impartimos clases de apoio musical para o colexio e temos acceso ao conservatorio.

Queres gozar da música con clases de batería, piano e guitarra ou outros instrumentos? Entón ponte en contacto connosco.

Pregunta por clases de música en A Escola Da Rúa