Escola de danza en Carballo

Como escola de danza en Carballo, en A Escola Da Rúa estamos á túa disposición para que poidas gozar do baile grazas a unhas instalacións e profesores de primeiro nivel. Queremos que o pasedes ben e aprendades coas diferentes clases de baile que impartimos. Non dubides en contactar connosco.

Escola de bailes modernos e latinos

Contamos con diferentes modalidades para que elixas a que mellor se adapte ás túas necesidades e gustos. Neste sentido, comezamos polos bailes modernos e os ritmos latinos. Estes son os que máis se bailan hoxe en clubs e salóns. Así, mostrámosche os pasos para ser o rei da festa e impresionar a todos cos teus movementos.

Outro dos bailes que destacamos son as sevillanas, cuxo estilo está moi arraigado no noso país e, sobre todo, na zona de Andalucía. Por iso, aprendendo con nós terás as nocións necesarias para saber moverte e coñecer perfectamente cada paso que debes dar, coordinado coa túa parella.

Por último, tamén temos clases de baile oriental e baile para os noivos. Estes non pasaron de moda. Os movementos orientais son sempre populares, mentres que a xente segue casando e mostrando as súas habilidades de baile nas vodas. Contacte Connosco.

Contacta con A Escola Da Rúa para obter clases de baile en Carballo