Estudio de gravación en Carballo

A Escola Da Rúa é un estudo de gravación en Carballo con moita experiencia no sector e cunha gran variedade de servizos para que poidas gozar da música en todo momento. Sabemos que a música é de gran importancia na sociedade e queremos transmitir estes valores a todo o alumnado que temos, así como ás persoas que se interesan polas nosas instalacións.

Festivais de música e danza

Traballamos cos mellores materiais para que o alumnado dispoña de espazos onde gozar da música e compoñer as súas gravacións ao mesmo tempo. Deste xeito, destacaremos tres dos servizos que nos converteron nunha empresa de referencia en todo o ámbito de A Coruña.

Festivais

A nosa escola apoia a cultura local. Por iso apostamos por festivais musicais nos que actúen os nosos alumnos de música e danza. Con isto, conseguimos que se sintan parte da cultura musical e que demostren as súas habilidades. Ademais, coidamos todos os detalles para que cada actuación resulte como esperan.

Estudio do gravación

Nas nosas instalacións contamos con diferentes estudos de gravación profesionais para que o alumnado realice as súas creacións e libere a súa creatividade. Estes estudos teñen todo o necesario para que o son estea perfectamente acoplado e a canción se escoite da mellor maneira. Non obstante, se houbese algún erro, repetiríamos o ensaio ata que a canción se producise coa máxima calidade.

Discos

O noso alumnado elabora un CD recompilatorio anual con todas as cancións que gravan ao longo do ano. Podedes velos na nosa galería de imaxes, onde tamén poñemos fotos de todo o proceso de gravación.

Queremos que disfrutes da música tanto como nós. Contacte coa nosa empresa.

Pregunta sobre os estudos de gravación A Escola Da Rúa