Escola de Música e Danza en Carballo

Contacta con A Escola Da Rúa para aprender clases de música e baile

Icono 2

MÚSICA

Ofrecemos clases de piano, guitarra, canto, batería, etc. E todos eles impartidos polos mellores profesores. Non dubides en pedirnos toda a información que precises.

Icono 1

DANZA

Contamos con instalacións adaptadas para que poidas formarte nesta disciplina. A nosa intención non é só que aprendas, senón que tamén disfrutes.

Ver máis
Icono 3

ACTIVIDADES

En A Escola Da Rúa tamén contamos cun estudo de gravación, apostamos polos festivais de música e o noso alumnado realiza unha recompilación anual coas cancións que foron gravando.

Ver máis

Escola de música e baile en Carballo

Como escola de música e baile en Carballo, en A Escola Da Rúa poñémonos á túa disposición cunha gran variedade de servizos orientados á música. Nacida no ano 2003, a nosa compañía busca en todo momento ser un referente na comarca de Bergantiños e arredores, polo que vos animamos a que vos poñades en contacto connosco cando queirades tocar un novo instrumento ou aprender novos pasos de baile.

• Persona enseñando a tocar el piano
  • Clase de baile
  • Sala de música

Escola para aprender a un instrumento (Guitarra, piano, canto, batería...)

No nosa escola non é preciso ter experiencia previa, senón ganas de pasalo ben. Impartimos clases para todas as idades a partir dos 3 anos. Ademais, cando remates esta formación poderás gravar un disco no estudio de gravación da escola coas cancións elaboradas ao longo da etapa de aprendizaxe.

Buscamos que a música e a danza teñan un compoñente lúdico, emocional e creativo. Queres saber máis? Contacte connosco

Pregunta polos servizos musicais de A Escola Da Rúa

Contacte connosco